Известие

Collapse
No announcement yet.

Няколко проблема с новата придобивка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Колега, с клюкарката от Капата работят ли ти нормално предните фарове за мъгла? При мен трябва да държа копчето, за да светят.
    Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

    Comment


    • #47
      Да, добре че не се налага да я карам много нощем...

      ---------- Post added at 23:06 ---------- Previous post was at 23:03 ----------



      ---------- Post added at 23:09 ---------- Previous post was at 23:06 ----------

      Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
      Колега, с клюкарката от Капата работят ли ти нормално предните фарове за мъгла? При мен трябва да държа копчето, за да светят.
      Да, и при мен стана така. Обмислям решение...
      Last edited by pianev; d.m.y г., 23:09.
      sigpic Alfa Romeo 166 TS

      Comment


      • #48
        Значи има разлика в клюкарките все пак. Добре, че не ги ползвам тези фарове. Ще се търси клюкарка от 166.
        Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Това халогенните за дългите да се ползват само за светлинен клаксон, го намирам за странна идея. Спомням си, че на един колега му бях преправил инсталацията, така че халогенните дълги да се пускат и с вдигането на клапите на би-ксенона.
          Аз мисля, че идеята е да се пази ксенон-крушката от изгаряне - всяко примигване е вредно за нея, даже в alfaowner имаше тема по този въпрос, хората се чудеха как да направят примигването да е с халогенни крушки, ако имат допълнително монтиран ксенон на дългите...
          Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от gorang Покажи съобщение
            Аз мисля, че идеята е да се пази ксенон-крушката от изгаряне - всяко примигване е вредно за нея, даже в alfaowner имаше тема по този въпрос, хората се чудеха как да направят примигването да е с халогенни крушки, ако имат допълнително монтиран ксенон на дългите...
            Аз мисля, че идеята произтича от единственото съображение, че ксенонът не може да се ползва за светлинен клаксон, защото му трябва време да разпали.
            Но не мога да разбера, защо не са направили така че халогенната крушка да се пали и с отварянето на клапите на би-ксенона.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Аз мисля, че идеята произтича от единственото съображение, че ксенонът не може да се ползва за светлинен клаксон, защото му трябва време да разпали.
              Но не мога да разбера, защо не са направили така че халогенната крушка да се пали и с отварянето на клапите на би-ксенона.
              Е, моята е така преправена. Докарах ги до някъде тез моите фарове. Сравнено с други коли има какво да се желае, но сега са мноооого по - добре! Не само на външен вид, а и като ефективност. Остана да ида да ми ги регулират. Я кажете как да отворя волана? Има ли опасност да изскочи еърбега? Има малко луфт и искам да си го стегна.
              sigpic Alfa Romeo 166 TS

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Аз мисля, че идеята произтича от единственото съображение, че ксенонът не може да се ползва за светлинен клаксон, защото му трябва време да разпали.
                Но не мога да разбера, защо не са направили така че халогенната крушка да се пали и с отварянето на клапите на би-ксенона.
                ама аз имам светлинен клаксон на отделен рефлектор

                Comment


                • #53
                  Изключи акумулатора и поизчакай малко Болчетата на бега са три като бъркаш през дупки намиращи се зад волана
                  ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                    Изключи акумулатора и поизчакай малко Болчетата на бега са три като бъркаш през дупки намиращи се зад волана
                    Благодаря, колега. Видях ги
                    sigpic Alfa Romeo 166 TS

                    Comment


                    • #55
                      Внимателно вади бега че имаше вътре някакъв дълъг навит лентов кабел Развива се и е играчка намотаването Сваляй бавно и гледай добре
                      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                      Comment


                      • #56
                        Колеги, някой ако знае диаметъра на скърцащата втулка, нека я сподели. В магазина казват, че има различни. Или просто да взема за Мерцедес?
                        sigpic Alfa Romeo 166 TS

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от pianev Покажи съобщение
                          Колеги, някой ако знае диаметъра на скърцащата втулка, нека я сподели. В магазина казват, че има различни. Или просто да взема за Мерцедес?
                          Ф40 x 14мм
                          L = 48мм


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #58
                            Благодаря! Сетих се, че има тема за окачването и ги има там, ама вече бях писал. Сменях лява задна главина и вече имам подобрение на поведението на задницата. Поръчах и тампоните, дето имам за смяна, после стенд... Има ли някакъв по - поносим вариант за големите тампони на задния мост, че само те са 200лв?
                            sigpic Alfa Romeo 166 TS

                            Comment


                            • #59
                              PUR...
                              166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
                              x145 1.6 boxer

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от nhg Покажи съобщение
                                PUR...
                                Какво е това PUR, колега?
                                sigpic Alfa Romeo 166 TS

                                Comment

                                Working...
                                X